31 aug 2012

OOTD: Just another ordinairy shopping day

Tumblr_lqhszxsfpv1qcjl6uo1_500_large
Weer een shop outfit, aangezien ik toch wel heel wat uurtjes in de malls heb doorgebracht. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me een halfjaar een beetje ingehouden heb met het doen van grote aankopen, zodat ik lekker veel kon spenden in Amerika, vaak ook nog voor de helft dan dat je hier betaalt. Het is zwaarder voor mij dan je denkt, want een lichte shopaholic kun je me wel noemen. Toch is het me aardig gelukt, en gelukkig heb ik me totaal kunnen vermaken in Amerika.
Zolang iedere shop outfit voor mij de sleutel woorden makkelijk & snel bevat, ben ik blij. Ik draag liever geen sieraden, omdat die dan overal aan kunnen blijven haken. Ook moet de outfit makkelijk uit te kunnen te trekken zijn, voor als je een shirt of iets anders wilt passen. Deze outfit is erg simpel dus, de manier waarop ik het in gedachten had.
Image and video hosting by TinyPic
Ik draag:
Shorts van Banana Republic met groene, verticale strepen.
Een singlet van de ONLY.
Ballerina's uit een plaatselijk winkeltje in Amsterdam.
Een tas van Victoria's secret.


Ik deed mijn haar in een hele makkelijke haarstijl, maar die toch een leuk effect gaf. Ik pakte twee kleine slierten haar van achter mijn oren en maakte dit met een klipje vast aan de achterkant van mijn haar. Easy peasy, maar het is nét even anders dan dat je haar helemaal loshangt.
Wat vind jij van deze oufit & wat draag jij het liefst naar een dagje shoppen?


liefs