14 dec 2011

Gastblog: de opening van Make-up Studio in Amstelveen

Een paar dagen voordat ik de knoop doorhakte om de stoppen met mijn blog, had ik een vriendin gevraagd of ze een gastblog wil schrijven. Ze had het te druk, maar heeft uiteindelijk toch een artikel geschreven. Superlief natuurlijk, je had echt m'n gezicht moeten zien toen ik het las haha. Ik blijf wel bij mijn beslissing (lees het artikel hieronder), maar ik vond het zo lief en leuk dat ik haar artikel zeker online wilde zetten! Bij deze:

Hallo lieve bloglezers van Great Good Feelings,
Ik ben niet Emmaly, dit keer niet. Emmaly heeft mij een paar dagen geleden gevraagd of ik wat wilde schrijven voor haar blog. Ik had het zo druk met wiskunde dat het niet lukte voor de deadline.  Omdat ze het zelf ook druk heeft en het gewoon even niet trekt heb ik stiekem een blogbericht geschreven, zodat ze wel iets kan posten deze tijd.

Een tijdje terug was ik aan het shoppen in Amstelveen. Opeens zag ik aan mijn linkerkant een mooie kleurrijke winkel. Nee, geen snoepwinkel, een make-upwinkel. De Make-up Studio. Wauw, hij was niet heel groot, maar mooi dat ie was! Het was superdruk, maar ik wrong me er wel doorheen, ik moest dit gewoon zien. Ik ben qua make-up heel anders dan Emmaly. Ik gebruik eigenlijk nooit oogschaduw en geef (al) mijn geld alleen aan nagellak uit. En nagellak hadden ze, pff echt mooi!

Ik ben eerst even de winkel gaan verkennen, voor zover het kon door de drukte. Er is veel oogschaduw, maar ook aan mascara, eyeliner en nagellak hebben ze genoeg. Het zijn zoveel mooie kleurtjes bij elkaar, dat het er meteen gezellig uitziet. Ook de inrichting is erg modieus, van deze tijd.

Ik eindigde natuurlijk bij het nagellakrek, ze hadden echt onwijs veel nagellak. Ik kon bijna niet kiezen. Ze hebben veel gewone kleuren, maar ook super mooie met glittertjes. Omdat ik al bijna alle kleuren heb, en gewoon ‘knutselglitters’ als ik glitters op mijn nagels wil, ben ik gegaan voor een mooie, grove, gouden glitter.

Een goeie foto van de nagellak op mijn nagels heb ik niet. Dat wil maar niet lukken met de flits. Dit is de beste die ik heb, haha. Sommige van jullie vinden het misschien te grof, maar ik vind het wel leuk, voor met kerst bijvoorbeeld. Het is weer is wat anders. Deze nagellak kostte 12 euro, wel aan de dure kant, maar dan heb je ook wel iets. En… je krijgt het in een superleuk tasje!

Ik zou zeker een keer een kijkje nemen als je in de buurt bent, hij zit gewoon in het Binnenhof, vlakbij de Xenos. (Amstelveen)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, hihi.
Liefs, Esmée