9 dec 2011

Beauty Favorieten: November

Vanaf vandaag komt er een maandelijkse rubriek die nog nooit op GGF is langsgekomen: de favorieten van de maand! Het idee is natuurlijk alles behalve nieuw, elke maand word je doodgegooid met favorieten van bloggers en YouTube guru's. Bij deze komt er nog zo'n blogger (blogster?) bij, want vanaf deze maand ga ik dat dus ook doen. Ik heb al meteen een 'slechte' start, want ook al is het al 10 december; ik ga vandaag met jullie mijn favorieten bespreken van de maand November.


Helaas is het zo dat de meest fijne producten altijd alleen in het buitenland te koop zijn, ik zal proberen om er dan een online link onder te zetten. Vaak heb ik dan geen ervaring met die webshop, dus let daar op!
Verder is een product niet zo snel bij mij favoriet, daar moet echt wat tijd overheen gaan. Vandaar dat ik niet elke maand een enorme waslijst aan producten zal hebben onder het nom van 'favorieten', omdat ik het dan simpelweg niet lang genoeg getest heb. Voordeel is wel: de kans is minimaal dat ik er later op terugkom dat het toch niet zo'n fijn product is.
Anyway, laten we beginnen!

-Maybelline Superstay 24 hour concealer
I LOVE this. Echt, dit is de beste concealer die ik ooit heb gehad. Enorm goede dekking (ik heb de bekende 'tienerhuid':puistjes en onzuiverheden ten top), daarnaast blijft het ook zitten als een huis.
-The Balm Cosmetics blush in HOT MAMA
Een lange tijd heb ik NARS Orgasm gebruikt, maar de laatste tijd grijp ik toch meer naar dit product. Hij is wat minder rood, hij neigt meer naar het oranje. Er zit ook een geweldige gouden glans in, waardoor mijn gezicht echt een oppepper krijgt. 



-Boots Amazon Forest scrub in Brazil Nut & Vanilla
Dit is ook zo'n product dat ik al maanden met liefde gebruik. Mijn huid kan wel tegen een stootje en heeft daarnaast ook een grove scrub nodig om het geheel écht zacht te krijgen. Deze heerlijke scrub is grof, maar daarnaast ook heel erg verzorgend. Ik snapte het eerst ook niet, maar een scrub hoeft dus niet alleen uitdrogend te zijn! Ik gebruik hem trouwens ook op mijn gezicht, al meng ik hem dan wel met wat meer water; anders is hij wel te grof. Het resultaat is een superzachte, gladde huid. Boots is te koop bij verschillende apotheken.


-SYOSS Heat Protect Spray
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo fan van de SYOSS producten, maar deze spray is iets wat ik zeker een aanwinst vind voor de collectie. Ik spray de spray op mijn handdoekdrooghaar, om het daarna in een handdoek te rollen en het even de tijd te geven om het in te laten trekken. Na een halfuurtje haal ik het eruit en föhn ik mijn haar droog. Mijn haar glanst weer en is glad van structuur; ik houd ervan!

Liefs